Απόσπασμα από το άρθρο Generic sovereignty: the philosophy of Alain Badiou του Peter
Hallward.
Η οντολογία του Μπαντιού
Η θεωρία των
συνόλων έτσι όπως διατυπώθηκε από τον Καντόρ και εμπλουτίστηκε από τους
Ζερμέλο, Φράνκελ και Γκέντελ αναπτύσσει την αφηρημένη μορφή του πολλαπλού ως
πολλαπλού. Σύμφωνα με τον Μπαντιού τα μαθηματικά είναι ο λόγος της οντολογίας,
η περιγραφή του είναι-ως –είναι ή ως καθαρής πολλαπλότητας (πράγμα το οποίο δεν
σημαίνει ότι τα μαθηματικά προσφέρουν τον λόγο που ερμηνεύει ή βγάζει νόημα από
αυτή την οντολογία). Η μαθηματική απόδειξη εγγυάται απευθείας από το είναι. Αν
τα μαθηματικά είναι ένας διαυγής τομέας γνώσης, τελείως άμεσος στο είναι, αυτό οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει αυθύπαρκτο
μαθηματικό αντικείμενο. Τα μαθηματικά κάνουν ξεκάθαρα τη λογική που παρουσιάζει
κάθε διανοητό ( ή αδιανόητο) αντικείμενο, την λογική της παρουσίασης όπως
τυποποιείται στα αξιώματα και τα θεωρήματα της θεωρίας των συνόλων.
Αυτό που
ο Μπαντιού αποκαλεί κατάσταση (situation)
είναι συνώνυμο ξανά με ένα σύνολο. Είναι κάθε πολλαπλότητα δομημένη από μια
συγκεκριμένη καταμέτρηση, από συγκεκριμένα κριτήρια εγκλεισμού ή αποκλεισμού. Η
δομή μιας κατάστασης είναι αυτή που την θεμελιώνει ως συγκεκριμένη κατάσταση.
Είναι αυτή που καταμετρά ή διακρίνει τα
στοιχεία της ως δικά της στοιχεία. Κάθε κατάσταση είναι το αποτέλεσμα μιας δόμησης. Η δομή μιας κατάστασης πχ το σύνολο της ζωής για παράδειγμα διαχωρίζει
τα στοιχεία του συνόλου των ζώντων πραγμάτων από τα στοιχεία από το σύνολο των
μη ζώντων, των βιοχημικών στοιχείων. Η δομή της κατάστασης «Γαλλία» διαχωρίζει
το εθνικό σύνολο από τους Γάλλους πολίτες κτλ. Είναι πιθανό κάποιος να
υποστηρίξει ότι η συνέπεια μιας τέτοιας προσέγγισης είναι ένα είδος αφελούς
εμπιστοσύνης σε μια ημι-στατιστική
απαρίθμηση. Αυτό θα ίσχυε αν δεν έλεγε κανείς ότι για τον Μπαντιού κάθε ανθρώπινη κατάσταση ή σύνολο (ατομικό ή συλλογικό)
χωρίς να σταματά να γίνεται αντιληπτό ως σύνολο συνθέτει ένα μη μετρήσιμο
άπειρο. Πάντα αυτό που έχει αυθεντική αξία είναι αυτό που βρίσκεται πέρα από
τον αριθμό και διαφεύγει κάθε πιθανής καταμέτρησης.
Τρία
στοιχεία μπορούν να θεωρηθούν σημαντικά για την θεμελίωση της οντολογίας του
Μπαντιού. Το πρώτο είναι το αξίωμα του άπειρου, η ενεργή θεώρηση ενός ριζικού
απείρου πέρα από κάθε πιθανή απόδειξη
ή «κατασκευή». Για τον Μπαντιού όπως και
για τον Καντόρ το άπειρο είναι το όριο του διανοητού, του ανθρώπινου-του
πεπερασμένου. Θεμελιώνοντας την μη συνεκτικότητα μιας «Μεγάλης Ολότητας {Grand Tut} (παρουσιαζόμενη
από τον Καντ) ως ένα που τα εγκλείει όλα και ανήκει στον αυτό του (όπως τέθηκε
από τον Καντόρ) η θέση της απειρότητας
του είναι, είναι αναγκαίως μια οντολογική απόφαση, ή με άλλα λόγια ένα
αξίωμα.
Το
δεύτερο είναι το αξίωμα της θεμελίωσης ή του κενού. Η θεωρία των συνόλων ξεκινά
με την παραδοχή ότι υπάρχει το κενό. Το κενό σύνολο δεν έχει στοιχεία. Η θεωρία
των συνόλων υποστηρίζει ότι το κενό ή κενό σύνολο- το σύνολο στο οποίο τίποτα
δεν ανήκει- εμπεριέχεται σε κάθε πιθανό σύνολο (περιλαμβανομένου και του εαυτού
του). Το κενό είναι το καθολικά εγκλεισμένο υποσύνολο. Αυτό το άδειο υποσύνολο
είναι θεμελιώδες με την έννοια ότι για να θεμελιωθεί ένα σύνολο πρέπει να έχει τουλάχιστο ένα στοιχείο που να
μην παρουσιάζει τίποτα από αυτά που
παρουσιάζει η πολλαπλότητα (το ίδιο το σύνολο). Ο Μπαντιού δίνει ένα παράδειγμα
από το σύνολο των ζώντων οργανισμών: αν τα κυτταρικά οργανίδια μπορούν να
περιληφθούν σε αυτό το σύνολο , σε ένα συγκεκριμένο σημείο της κυτταρικής
οργάνωσης υπάρχουν στοιχεία (πχ μιτοχόνδρια) των οποίων τα στοιχεία
(πρωτεϊνικές μεμβράνες, βιοχημικές δομές) δεν είναι οι ίδιες στοιχεία του
συνόλου των ζώντων οργανισμών. Τέτοιες δομές είναι «θεμελιώδεις» για το σύνολο των ζώντων
οργανισμών με την έννοια ότι πάνω σε αυτές δομούνται τα ζωντανά στοιχεία, αλλά
τα ίδια δεν είναι ζωντανά. Στην περίπτωση των μαθηματικών οντοτήτων το κενό
είναι αυτός ο θεμελιώδης όρος. Το κενό εγκλείεται σε κάθε μαθηματικό σύνολο αλλά δεν ανήκει σε κανένα.
Μια άμεση συνέπεια είναι ότι κανένα θεμελιωμένο σύνολο δεν μπορεί να ανήκει
στον εαυτό του. Για παράδειγμα το σύνολο όλων των αριθμών δεν μπορεί να είναι
ένας αριθμός. Ένα σύνολο δεν μπορεί να αυτοθεμελιωθεί. Για να το θέσουμε με άλλους όρους το κενό
σύνολο δεν μπορεί να δομηθεί αλλά είναι
το θεμέλιο όλες τις δυνατές δομήσεις. Το απόλυτα πρωταρχικό σημείο κάθε
οντολογίας είναι το όνομα του κενού
επειδή σε μια κατάσταση δεν υπάρχει διανοητός τρόπος να συναντήσεις το κενό.
Κάθε τι που παρουσιάζεται σε μια κατάσταση απαριθμείται ως ένα. Το κενό είναι
αυτό πάνω στο οποίο βασίζεται κάθε καταμέτρηση, εξαιτίας του υπάρχει
η παρουσίαση.
Το τρίτο
αξίωμα σχετίζεται με την υπέρβαση σε ένα
οποιοδήποτε σύνολο (συμπεριλαμβανομένου και το κενό σύνολο) των μερών
(υποσυνόλων) έναντι των στοιχείων. Υπάρχουν εμφανώς πολλοί περισσότεροι τρόποι συνδυασμού των
στοιχείων ενός συνόλου σε μέρη (ή υποσύνολα) από τον αριθμό των στοιχείων αυτού
του συνόλου. Ένα πεπερασμένο σύνολο με ν
στοιχεία θα έχει 2 εις την ν υποσύνολα ή μέρη. Ένα σύνολο με άπειρο αριθμό
στοιχείων θα έχει ένα απείρως μεγαλύτερο αριθμό από υποσύνολα. Για παράδειγμα
το σύνολο με τρία στοιχεία χ,ψ,ζ, έχει 8 υποσύνολα (2 εις την Τρίτη): {χ}. {ψ},
{ζ}, {χ,ψ}, {χ,ζ}. {ζ,ψ}, {χ,ψ,ζ}, {ο}- αυτό το τελευταίο υποσύνολο εγκλείεται
σε όλα τα σύνολα. Υπάρχει πάντα – ανεξάρτητα από το τι είναι το α – τουλάχιστο
ένα στοιχείο του ρ(α) που δεν είναι στοιχείο του α ακόμη και στην οριακή
περίπτωση του κενού συνόλου το οποίο δεν έχει στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι
κανένα πολλαπλό δεν είναι σε θέση να κάνει ένα από όλα όσα εγκλείει.
Η οντολογία
του Μπαντιού περιγράφει με άλλα λόγια τις προϋποθέσεις, που πρέπει να τηρηθούν
ώστε να μετακινηθούμε πέρα από το κράτος και τις αναπαραστάσεις του προς μια
κατάσταση αγνής παράστασης. Σε αντίθεση με τον Χάιντεγγερ ή με τον Ντελέζ, ο
Μπαντιού θεμελιώνει μια οντολογία για να κινηθεί πέρα από αυτή. Η οντολογία του
παρέχει μια ακριβή περιγραφή του τι δεν μπορεί να περιληφθεί σε αυτή, αυτού που
υπερβαίνει την φύση της αντικειμενικότητας- το σύμπλεγμα συμβάν-αλήθεια-υποκείμενο.
Μπορούμε να κατανοήσουμε την ύπαρξη της σκέψης αν κατανοήσουμε πως μπορεί να
ξεκινήσει μια ρήξη με τον νόμο του είναι.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου, τα λάθη και οι αβλεψίες που παρατήρησες διορθώθηκαν. Οιμεταφράσεις μου είναι πρόχειρες και δεν διεκδικούν την αρτιότητα. Στόχος μου είναι να μεταφέρουν σε αδρές γραμμές τις θέσεις κάποιου ακόμη κι αν υπάρχουν αβλεψίες, λάθη ή ασυνταξίες. Δυστυχώς ο χρόνος που διαθέτω δεν μου επιτρέπει κάτι καλύτερο. Ευχαριστώ πάντως για την προσεκτική ανάγνωση. Περιμένω και σχόλιά σου στις θέσεις του Μπαντιού με ενδιαφέρον.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Weltschmerz K. και @kraftwerk
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα σας.
Μια απορία εάν μου επιτρέπετε.
Ποιο το νόημα του εντοπισμού και ιδιαίτερα της αναφοράς σε λάθη τα οποία δεν είναι ικανά να αποτρέψουν την κατανόηση του νοήματος του κειμένου;
Εξάλλου νομίζω,το ότι είναι δυνατό να εντοπίζονται και να διορθώνονται παράλληλα,είναι απόδειξη ότι το νόημα του κειμένου αποδόθηκε (είτε με λάθη είτε χωρίς).Εκτός βέβαια εάν υπάρχει κάποιος λόγος α-(δι)-ευκρινησ(τος)που αιτιολογεί την αναφορά σ'αυτά τα λάθη.
Καλησπέρα Carina. Τον Weltschmerz δεν τον γνωρίζω, ωστόσο θέλω να πιστεύω οτι η κριτική του κινήθηκε από ευαισθησία για τη γλώσσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να διευκρινήσω ότι το σχόλιο του Weltschmerz K.ήταν για μένα μια αφορμή προκειμένου να εκφράσω την απορία μου επί του θέματος,χωρίς προσωπική χροιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε το εξής: είχα διαβάσει μόνο την πρώτη και την τελευταία παράγραφο, και είχα εντοπίσει ένα λαθάκι, οπότε σκέφτηκα ότι κάποια στιγμή, όταν θα το διαβάσω ολόκληρο, θα το επισημάνω. Βλέπω ένα βράδυ ότι το η ανάρτηση αναδημοσιεύτηκε χωρίς να έχει διορθωθεί το συγκεκριμένο, γι' αυτό το διάβασα στα γρήγορα ελπίζοντας ότι θα έβλεπε και αυτός/αυτή που το αναδημοσίευσε τις διορθώσεις και θα είχαμε έτσι μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, ή κατι τέτοιο. Όσο για το λόγο που το έκανα, ήταν η ευαισθησία για τη γλώσσα (όχι ότι αρνούμαι την ύπαρξη μιας αρρωστημένης, βαθύτατα εξουσιαστικής ευχαρίστησης). Καταλαβαίνω ότι φαντάζει περίεργο ένα κατεβατό με 13 παρατηρήσεις, αλλά από τη στιγμή που έγιναν οι διορθώσεις μπορεί κάλλιστα να σβηστεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο οφείλω να παρατηρήσω ότι το ερώτημά μου διέφυγε της προσοχής σας.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμολογώ ότι δεν καταλαβαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Στο προτελευταίο σχόλιό σας στη φράση "Βλέπω ένα βράδυ ότι το η ανάρτηση...." το άρθρο "το" στερείται γραμματικά λόγω παρουσίας.
2. Ως προς την ομολογίας σας ότι αδυνατείτε να εντοπίσετε το ερώτημα το οποίο διέφυγε απαντήσεως,να διευκρινήσω (σε μια προσπάθειά μου να συμβάλλω στην κατανόηση),ότι στο αρχικό σχόλιό μου για το ότι ένας άνθρωπος επιλέγει τον εντοπισμό και τη διόρθωση λαθών (γραπτού ή προφορικού λόγου) ενώ αποδίδεται σαφώς το νόημα,δεν τέθηκε επί προσωπικού.Η δική σας παρατήρηση για την γραμματική ασυνέπεια στο κείμενο, και στη συνέχεια η αποκατάστασή της,λειτούργησε για μένα ως αφορμή,δεναποτελούσε κεντρικό σημείο του ερωτήματός μου.
Ωστόσο υφίσταται και η πιθανότητα κάτι το οποίο είναι για μένα σαφές να είναι ασαφές για σας,χωρίς να σημαίνει ότι ευθύνεστε εσείς γι αυτό.
Ασφαλώς, κάθε κατανόηση είναι παρανόηση: τουλάχιστον σε ότι με αφορά (συνεπώς, μάλλον ευθύνομαι εγώ, και είναι η δύναμη αυτή ευχάριστη - σκεφτείτε πόσο ενδιαφέρον είναι να μη μπορείς να καταλάβεις τι λέει ο άλλος!). Επιτρέψτε μου τώρα να αναρωτηθώ για το ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι για τους οποίους επισημαίνετε αυτό το λάθος και αν κρύβεται από πίσω κάποια διάθεση για απόπειρα πλήρους κατοχής του νοήματος, και άρα επανεπιβεβαίωσης του Υποκειμένου στην παρατήρηση σας (!) - φυσικά δε μιλώ σοβαρά, όχι περισσότερο απ' όσο συνήθως, τουλάχιστον. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα για τις απαντήσεις που επιδέχεται το ερώτημα σας (η αδυναμία κατανόησης δεν αφορούσε τη διατύπωση του ερωτήματος, αλλά τις ενδεχόμενες απαντήσεις που αναμένατε, δεδομένου ότι θεώρησα τυπική τη σημείωση σας περί μη προσωπικού χαρακτήρα - θεώρησα εν ολίγοις ότι με εγκαλούσατε για την αρχική παρέμβαση μου, για την οποία "απολογήθηκα" προηγουμένως), πέραν εκείνων που έδωσα για τον εαυτό μου (δηλαδή η επιθυμία για τάξη στο επίπεδο της γλώσσας και η άντληση ικανοποίησης από την "επαναφορά του Kraftwerk στην τάξη" μέσω της εξαντλητικής (;) καταγραφής των αβλεψιών του). Ωστόσο δε σας κάλυψαν αυτές οι εξηγήσεις, που σημαίνει ότι, εφόσον συγκεκριμενοποιηθεί για την περίσταση μας, το ερώτημα αφορά κυρίως τον συντάκτη της ανάρτησης: γιατί δέχτηκε εντέλει να προβεί στις διορθώσεις, εφόσον ο νοηματικός πλούτος του κειμένου ήταν ήδη εξασφαλισμένος; Ως προς τη γενική διατύπωση του ερωτήματος, τώρα, δεν έχω κάποια ιδέα, αλλά ευχαρίστως θα παρακολουθούσα την εκτύλιξη των σκέψεων σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ. Γ. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, να επαναλάβω ότι μιλώ (και γράφω) μεταξύ σοβαρού και αστείου, και αν κάτι σας φανεί ενοχλητικό μπορείτε να το αγνοήσετε (ίσως αντιληφθήκατε έναν ακόμη λόγο για οτιδήποτε διαβάζετε σ' αυτό το σχόλιο: την απόλαυση από τη γραφή).
Weltschmerz νομίζω οτι το θέμα ανάγεται όχι σε μια γενικότητα αλλά στην συγκεκριμένη μας επικοινωνία. Πιστεύω οτι η παραδοχή μιας έστω και σε παρένθεση κακόβουλης και εξουσιασικής κίνησης από σένα αποτελεί μια στάση ειλικρίνειας στην διαδικτυακή σου περσόνα και δεν μπορώ να αγνοήσω την ειλικρίνειά σου. Έχει ενδιαφέρον ότι η στιγμή της αλήθειας σου ήταν η στιγμή που πλεόναζε μέσα στο λόγο σου, αυτή που τοποθετηθηκε εντός παρένθεσης πέρα από μια ηθική της ευγένειας. Η επιθυμία για τάξη στο επίπεδο της γλώσσας δεν είναι παρά μια έγκληση του υποκειμένου στον Άλλο,ένα αίτημα για αναγνώριση. Όσο και αν με εγκαλείς στον τόπο του Κυρίου εγώ θα αναγκάζομαι να σου στέλνω πίσω τις παρενθέσεις σου ακόμη και αν δεν απευθύνονται σε μένα αλλά στον/στην Άλλο/η.
ΑπάντησηΔιαγραφήWeltschmerz K. σας ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης έχω να προσθέσω κάποια ερωτήματα: γιατί ο Welt έχει χρόνο για να παρατηρεί λάθη αλλά όχι να συνεισφέρει στο σχολιασμό των άρθρων; Γιατί θεωρεί οτι η συμπεριφορά του μπορεί να εκληφθεί ως αστεία ή έστω μεταξύ σοβαρού και αστείου; Γιατί εντοπίζει την αλήθεια του σε μια παρένθεση και μετά βιάζεται να σβήσει την ανάρτηση που ο ίδιος αργότερα θεώρησε ως πλεονασματική ή μη αρμόζουσα; θα τον ρωτούσα ευθέως με πόσους συνομιλεί στο μπλογκ του και πόσους επισκέπτες έχει. Θα τον ρωτούσα αν θεωρεί την επκοινωνία όχι ως συμβολική ανταλλαγή αλλά ως έκφραση της jouissance του. Αν θεωρεί οτι η απόλαυσή του δεν μπορεί να θυσιαστεί στο βωμό του συμβολικού τότε πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για αυτή του την επιλογή.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Carina, Kraftwerk
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μπερδέψατε λίγο. Carina, χαίρομαι που συνεισέφερα σε κάτι, αλλά περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Όσον αφορά τις ερωτήσεις του Kraft, έχουμε και λέμε: η επισήμανση λαθών απαιτεί σημαντικά λιγότερη διανοητική κόπωση σε σχέση με τον (φιλοσοφικό) σχολιασμό. Συνήθως αισθάνομαι πολύ κουρασμένος για να παρέμβω με την πυκνότητα και το βάθος που απαιτούνται. Θεωρώ ότι η συμπεριφορά μου είναι αστεία, διότι έτσι εκφέρεται κατά κανόνα ο λογος μου, προφορικός και γραπτός (πράγμα που αρκετά συχνά δε γίνεται αντιληπτό από άλλους ούτε, ίσως, από εμένα), δηλαδή η ελαφρότητα, ο παιγνιώδης αισθητισμός/μηδενισμός και ο (αυτο)σαρκασμός συνυπάρχουν με τον κυνισμό και την απαισιοδοξία. Στο μπλογκ -αν αντιλαμβάνομαι ορθώς τον όρο "συνομιλία"- δε συνομιλώ με κανένα, οι επισκέπτες που έχω είναι λίγοι και μέχρι πρότινος ελάχιστοι. Η επικοινωνία είναι μια άσχημη λέξη. Μου θυμίζει τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών, ή τον Χάμπερμας, ή τον Χάμπερμας να φλυαρεί από το κινητό του. Το άνοιγμα στον άλλο, θα μπορούσαμε να το πούμε κι έτσι: εκδήλωση κυριαρχίας και ταυτόχρονη απώλεση της, (επαν)ιδιοποίηση και απαλλοτρίωση του συμβολικού προϊόντος μου, βεβαιότητα και ρίσκο, - ιδιωτική απόλαυση, σε τελική ανάλυση, που διευρύνεται αν κάποιος εντοπίσει κάτι χρήσιμο ή ενδιαφέρον στα γραφόμενα μου. Δεν καταλαβαίνω επίσης ποια είναι η αναφερόμενη ευθύνη. Η ευθύνη προϋποθέτει επιλογή, κατά πως γράφει ο kraft, αλλά ένα από τα λίγα πράγματα που διεκδικώ είναι η ελευθερία να μην κάνω επιλογές.
Θεωρώ οτι αυτή η συνομιλία παίρνει τη μορφή μιας αυτιστικής απόλαυσης και δεν το θέλω. Αν συμφωνεί και η Καρίνα η συζήτηση αυτή θα σβηστεί. Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνον όταν αφορούν την ουσία των κειμένων. Welt να ξέρεις οτι η ελευθερία να μην κάνεις επιλογές είναι επιλογή. Η επιλογή σου είναι να μετριάσεις την απόλαυσή σου, να θυσιάσεις αυτό που συνιστά το βαθύτερο είναι σου (η παρένθεσή σου) διαφορετικά η εμμονή στην ιδιωτική απόλαυση θα οδηγήσει στον εξορισμό σου από τα στενά συμβολικά όρια του υπάρχοντος μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήWeltschmerz K.,χαίρομαι που χαίρεσαι ..:)
ΑπάντησηΔιαγραφήσ' ό,τι αφορά εμένα δεν τίθεται θέμα ενόχλησης,ούτε και λόγος να ασκήσω κριτική στις θέσεις σου.Επιπλέον είναι επιλογή σου ,το να μην απαντήσεις στο ερώτημά μου.Πάντως εάν ο Kraftwerk καταλήξει να διαγράψει τα σχόλια της ανάρτησης ,την οποία μετά από υποδείξεις σου για τα γραμματικά λάθη τα διόρθωσε,μπορείς να επισκεφθείς τη δική μου ανάρτηση (ως αναδημοσίευση από το Kraftwerk )και να εντοπίσεις τα λάθη που ήδη διόρθωσες στον Κ. αλλά και τα νέα-βρείτε τις διαφορές . :))
Kraftwerk ,προτιμώ να μη σβηστεί αυτή η συνομιλία.Επιπλέον θα λάβω υπόψιν μου τις επιλογές σου,καθώς και τη συνθήκη σύμφωνα με την οποία θα γίνονται οι σχολιασμοί των επισκεπτών σου.
Καλό βράδυ να έχουμε...
Καρίνα θα σεβαστώ την επιθυμία σου και η συνομιλία θα μείνει ως έχει. Να ξέρεις οτι είσαι πάντα ευπρόσδεκτη εδώ για σχολιασμό. Θεωρώ ότι η παρέμβασή σου σε αυτό το θέμα ήταν θεμιτή εφόσον μάλιστα δεν είχα ορίσει κάποιους όρους ή συνθήκες σχολιασμού. Ελπίζω οι όροι αυτοί να μην δράσουν ανασταλτικά στη συμμετοχή σου σε ενδεχόμενες μελλοντικές συνομιλίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράαδυ...
διόρθωση : καλό βράδυ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παραβλέψω την κατάχρηση του όρου "επιλογή" από αμφότερους. Αισθάνομαι λίγο άσχημα. Ελπίζω ότι θα συμμορφωθώ με τους όρους. καλό βράδυ
ΑπάντησηΔιαγραφή:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ πολύ Κraftwerk,όταν θα έχω λόγο κάτι να σχολιάσω με χαρά θα συμμετέχω σε συνομιλίες,με τους όρους ή συνθήκες που επιθυμείς.
Υ.Γ.
Θα με ενδιέφερε και η γνώμη του Weltschmerz K.σχετικά με το σβήσιμο ή όχι των σχολίων.
@Weltschmerz K.,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι βρε παιδί μου. Μπήκα στο μπλογκ σας με τόσο καλά λόγια και δυναμικά αλλά η μη-απάντησή σας με αποθάρρυνε και το κοψα.
Το αναδημοσίευσα στο σχετικό "Badioumathematics".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναμένουμε συνέχεια!!!
Καλημέρα